مگه چی میشه یکم مهربون باشیم ؟؟؟؟؟

وبلاگی برای حمایت از ماهی های کوچک غممگینی که میمیرند

مگه چی میشه یکم مهربون باشیم ؟؟؟؟؟

وبلاگی برای حمایت از ماهی های کوچک غممگینی که میمیرند

کشتار دلخراش خرس قهوه ای و توله هایش

سبزپرس – گزارش تصویری: پس از انتشار ویئویی از کشتار خرس قهوه ای و توله اش در لرستان و بریدن زبان آنها، این بار ویدئویی از کشتار خرس قهوه ای بالغ و دو توله اش منتشر شد.

به گزارش سبزپرس، پایگاه خبری – تحلیلی «دیده بان حقوق حیوانات» روز گذشته ویدئویی را منتشر کرد که در آن (ظاهراً) دو نفر شکارچی در حوالی شهرستان سمیرم استان اصفهان، اقدام به کشتار یک خرس بالغ کرده اند. 
آنطور که در این ویدئو مشهود است، خرس بالغ که خون زیادی از بدن آن خارج شده، کشته شده و از دوتوله ای که به همراهش بودند، یکی کشته شده و دیگری زنده است. 
شکارچیان که از این اقدام خود با استفاده از گوشی تلفن همراه فیلمبرداری  کرده اند، یک به یک با بلند کردن توله خرس زنده سعی می کنند تا این حرکت خود فیلم یادگاری تهیه کنند. توله خرس زنده هم با ناله های دلخراش سعی می کند خود را از دست شکارچیان نجات دهد. 
از صحنه های دلخراش این فیلم، تلاش توله خرس زنده برای جای گرفتن در آغوش مادر است که یکی از شکارچیان از این کار توله ممانعت می کند. 
«دیده بان حقوق حیوانات» امروز از دستگیری عاملان این اقدام خبر داده و نوشته است: محیط‌بانان مستقر در شهرستان‌های شهرضا و سمیرم، با همکاری قوه قضائیه، اداره اطلاعات و نیروی انتظامی منطقه، موفق به دستگیری شکارچیان سه خرس قهوه‌ای شدند.
این ویدئو بدون تغییر از پایگاه خبری – تحلیل دیده بان حقوق حیوانات نقل شده و توصیه می شود اگر از دیدن صحنه های خشن ناراحت می شوید، از مشاهده این ویدئو خودداری کنید. 

**

برای مشاهده خبر کامل و دانلود فیلم به سایت  «دیده بان حقوق حیوانات» مراجعه نمایید .