مگه چی میشه یکم مهربون باشیم ؟؟؟؟؟

وبلاگی برای حمایت از ماهی های کوچک غممگینی که میمیرند

مگه چی میشه یکم مهربون باشیم ؟؟؟؟؟

وبلاگی برای حمایت از ماهی های کوچک غممگینی که میمیرند

کمک

لطفا اگه اهل گوگل + هستید این پست ر و + کنید و منتشر کنید .  

 

 

 

 

 

 " دریاچه ارومیه را نجات دهیم "

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کارتن خواب اینترنتی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

ملت غیور آذربایجان خود قضاوت کنند کجای این عملکرد نظام (نمایندگان مجلس ودولت) منطقی وقانونی وعلمی وشرعی است که ( سی هزارمیلیاردتومان برای ساخت اتوبان تهران شمال به بهانه کاهش تصادفات ! جاده سیر وسیاحت متمولان اختصاص یابد )اما برای نجات دریاچه وحیات هشت میلیون جمعیت آذربایجانی اختصاص سه هزار میلیاردتومان عمدا تعلل شودو هیچ اقدامی نشود!

آلی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و اقدامات صورت گرفته، آب دریاچه ارومیه 8 سانتی متر افزایش یافته که نسبت به سالهای گذشته امیدوار کننده است.

محمد جواد محمدی زاده گفت: میزان آب ورودی به دریاچه ارومیه پارسال کمتر از یک میلیارد متر مکعب بود و این در حالی است که نیاز آبی دریاچه بیش از سه و یک دهم میلیارد متر مکعب است.

وی افزود: بنا به گزارش وزارت نیرو میزان بارندگی ها امسال حدود 76 درصد نسبت به پارسال افزایش داشته که امیدواریم در فصل بهار هم این بارندگی ها ادامه یابد.
سلام دوست عزیز و مهربانم
خوبید؟آرزو میکنم همیشه خوب باشید
محمدی زاده اظهار داشت: البته مشکل دریاچه ارومیه با یک سال مرتفع نمی شود اما افزایش بارندگی ها در فصول بارش و استمرار آن در سالهای آینده زمانبندی پیش بینی شده 5 ساله را کاهش داده و زودتر معضل دریاچه برطرف می شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست یادآور شد: دولت طرح های انتقال آب حوزه به حوزه، بارور کردن ابرها و اصلاح روشهای آبیاری را برای حل مشکل دریاچه ارومیه به شدت دنبال می کند.

وی از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی طرح انتقال آب حوزه به حوزه خبر داد و افزود: با این کار سالانه 700 میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه منتقل می شود

ممنونم از این خبر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد