مگه چی میشه یکم مهربون باشیم ؟؟؟؟؟

وبلاگی برای حمایت از ماهی های کوچک غممگینی که میمیرند

مگه چی میشه یکم مهربون باشیم ؟؟؟؟؟

وبلاگی برای حمایت از ماهی های کوچک غممگینی که میمیرند

مهربون ها

لیست عزیزان حامی از طر یق   http://www.doreh.com/thread.aspx?gid=5481&tid=3347326   و http://www.doreh.com/thread.aspx?gid=16692&tid=3371485 حمایت خودشون رو اعلام کردن  :


-------------------------

1- خودم2- سپیده مهربونم3- امیر عزیزم4- عمران مهربونم5- محمد عزیزم6- سحر جونم7- طاهره جونم8- سینای گلم9-زهرای مهربونم10- ساشای نازنین11- آسیه زیبای من12- کیمیای من13-حسن عزیزم14- انسیه مهربونم15- مهندس مهدی مهربونم16- مصطفی عزیزم17-مسعود نازنینم18- سجاد مهربونم با فامیلاشون19-اجی سمانه نازنینم20- کوروش مهربون ایرانی من21- مهدی نازنین من22- علی عزیزم : کوچیم آقا مدیرم هستم23- امیر عزیزم24- هدی مهربونم25- امید مهربون خودم26- باران زیبای من27- هادی گلم28- علی نازنینم29- مهناز گلم30- مهدی زمانی عزیز و گل و مهربون 31- بهنام نازنینم32- سمیه زیبای من33- علی مهربونم34- مهدی گلم35- مجتبی نازنین36- احسان عزیزم37-مهدی غلامی http://gholami.ir/38- محسن http://physic17.blogfa.com39- پیام40- آشنا http://redfish111.blogsky.com/41- داود42- مصطفی ج 43- ....
مهربون بعدی کیه ؟؟؟


نظرات 18 + ارسال نظر
ارزو شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

salam
vaghti mehdi behem etlaa dad ye hamchin webiro saari omadam hemayat konam mrsi az to stareh va mrsi az mehdi

مرسی دوست خوبم خوشحالم که تو رو هم تو جمعمون داریم

lمرجان شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام خانمی این مهدی ما هم عجب دوستایه خلاقی داره هااااا افرین افرین ستاره جونی طرحت جالبه بوس بوس

مرسی دوست عزیز خوشحالم که دوستان خوبی مثثل شما به جمعمون اضافه شدن

علی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام ستاره خانم بابا دست مریزاد چه فکر خوبی خداییش چیه این فرهنگ چینی تو سفره ما از مهدی هم تشکر میکنم که خبرم کرد
بای

مرسی
علی عزیز خوشحالم که با مایی

مریم شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام من وقتی این لینکو تو پست گودر مهدی دیدم خیلی جالب بود برام این بود که اومدم و خوندم مطالبو خیلی خوشم اومد از نویسندشم تشکر میکنم

مرسی مریم عزیزم خوشحالم تو جمع مایی

sohrab شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

kheli kheli zibas hefz farhang khodemoon
tanx mehdi
tanx setareh

مرسی سهراب عزیز

نادر شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ

اقا ایول دمتون گرم خدایی حال کردم مهدی کلک از این دوس خوبا هم داشتی رو نمیکردی؟؟؟؟؟؟؟

نادر جان خوبی از خودتونه
مرسی از حضورت

سیمین شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ب.ظ

به به میتینگ امشب اینجاس ؟
میبینم که همه اهالی گودر اینجان مهدی خودت کوشی پس؟
من ماهی دوس دارم نمیشه بخرم ؟

میدونم همه ما ماهی دوست داریم واسه همین داریم حمایتشون میکنیم

arash شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

pishapish norouz ton mobarak
afarin be iran afarin be mehdi va afarin be nvisande

مرسی دوست عزیزم
ممنون

فیروز شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

ستاره جون این اسامی چیه اینجا نوشتی؟
نامفهوم بود ولی مطالبت قشنگ بود فکر خوبیه
یعنی مهدی ما هم تو این سایت دوره عضوه این که نمیشه رفت توش مهدی بیا راهنمایی کن بابا این چه جور سایتیه رفتی عضو شدی " دوره " یعنی چی؟
ستاره جون من دیگه ماهی گلی نمیخرم خیالت راحت

فیروز عزیزم این اسامی از طریق سایت دانشجویی دوره اعلام کرن که از این ایده حمایت میکنن
شما هم اگر دوست داری من خودم به سایت دعوتت میکنم
مرسی از حمایتت دوست عزیزم
بله آقا مهدی شما هم دوره عضوه

لیلا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

بگو پس اسم طرف ستارس که دیگه مهدی کم پیدا شده خدایی نازم هستی ستاره جون خوب مهدی رو از ما گرفتی ...من ماهی گلی خیلی دوس دارم

لیلا جون چشاتون ناز میبینه ولی خدایی من این آقا مهدی شمارو خیلی نمیبینم احتمالا یه نفر سوم هست که ما بیخبریم
خب منم دوست دارم به خاطر همین دارم ازشون حمایت میکنم

شهلا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

ااااا وااااااا به حق چیزای ندیده و نشنیده شما اینجا چیکار میکنین بچه ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منو میگین مهدی گفت یه ایده جالب یکی از دوستاش داره بیام و حمایت کنم شما رم گفته بیاین ؟
عجب از دست این مهدی مگه گیرش نیارم

مرسی شهلا جون که اومدی
حالا با این اوصاف حمایت میکنی یا نه ؟؟؟

رسول شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

باریک ستاره خانوم باریک
ینی افرین گل کاشتی ...به مهدی هم توصیه میکنم از این ایده ها بیشتر به ما معرفی کنه بابا ایولا

مرسی دوست نازنینم
خوشحالم که مهدی دوستانی مثل شما رو به من معرفی کرده همراهی با شما باعث افتخاره

روشنک شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

من مهدیو میخواااااااااااااام

روشنک جونم مرسی که اومدی اینجا مهدی نداریم
ولی قول میدم دفع بعد بیای حتما مهدی داشته باشیم

مرسی از اینکه توام به جمع ما اضافه شدی
باعث افتخاره

محمد شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

ای کلک
مهدی بلا گفتم پسر مجرد خوب رو زمین نمیمونه نکنه ستاره جون کیس مورد نظره؟؟؟؟شیرینی ما یادت نره
ستاره ایدت جالبه کارت درسته

سلام محمد جون پس تو چرا رو زمین موندی ؟

مرسی دوست گلم از حمایتت

شیرین شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

بهبه سیلام به ال
چی میگین بچه ها قول میدم این وب خوده مهدی راه انداخته عکس یه دخترم چسبونده بالاش که مارو اذیت کنه و خودش اون پشت مشتا بهمون بخنده
ولی حرفش جالبه ها

سلام شیرین خانمی
نه باور کن من منم مهدی خودشه
مرسی دوست گلم خوشحالم که به جمع ما اضافه شدی

moslem شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ب.ظ

salam
jalebe fekretoon setare khanoom man esteghbal mikonam
mehdi jon mamnon az linkat

سلام مرسی مسلم عزیز

خوشحالم به جمع ما پیوستی

پردیس یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ http://shimi88.blogfa.com

سلام ماهی نمی خریم همون طور که سال قبل نخریدم

محسن جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://physic17.blogfa.com

سلام

سلام

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد