مگه چی میشه یکم مهربون باشیم ؟؟؟؟؟

وبلاگی برای حمایت از ماهی های کوچک غممگینی که میمیرند

مگه چی میشه یکم مهربون باشیم ؟؟؟؟؟

وبلاگی برای حمایت از ماهی های کوچک غممگینی که میمیرند

:((

کمکککککککککککککککککککککک

سلام دوستان عزیزم متاسفانه به علت مشغله زیاد مدتی نتونستم وبلاگ رو به روز کنم .



چون درس و دانشگاه هم شروع شده به کمک احتیاج دار م تا برای کمک به ماهی قرمز ها و جوجه زرد ها همکاری کنیم . حداقل کمک هم همین به روز کرده هر روزه وبلاگ هستش .



هر کسی که تمایل به همکاری داره لطفا به من ایمیل بزنه :

hiss6722@yahoo.com

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://ezdevajbartar.blogsky.com

با سلام مجدد
این آخرین باری هست که به وبلاگ شما سر میزنم
اون افرادی که شما نام بردید و به نحوی از انحاء مختلف فرمان خدا و قرآن رو نادیده میگیرن به اسلام و آرمان های حضرت زهرا خیانت میکنن
اما این دلیل نمیشه که شما که موهاتون رو بیرون میذارید و به حکم مسلم خدا و قرآن(آیاتش موجوده) عمل نکرده و در عمل اونا رو زیر پاهاتون له میکنید هم خودتون رو از این قاعده مستثناء بدونید
اگه واقعا الان حضرت زهرا بودند و حضور داشتند(که البته دارند چون قرآن میگه شهیدان زنده اند) به نظر شما، به شما چی میگفت؟؟
آیا شما رو تحسین میکرد و یا اینکه با امر به معروف و نهی از منکر شما رو راهنمایی میکرد و از این کارتون شما رو باز می داشت؟؟؟؟
حضرت زهرایی که در طول عمر مبارکشون احدی یه تار از موهاشون رو ندید اما من و شما که ادعای مسلمونی داریم با این وضعیت و با موهای افشان و...
این از نظر اسلام مجازاتی جز خفت در دنیا و عذاب در آخرت نداره.
ضمنا حاضرم قسم بخورم که پسرهایی که میان به وبلاگ شما ،اکثرا(البته نه همه) به دید برقرای رابطه سکس با شما و تجاوز به شما فکر میکنن. اونم نه رابطه ای مجاز مثل ازدواج بلکه فقط تجاوز به شما و لذت بردن خودشون.
اون حرف شما رو قبول دارم که اونی که چشمش رو نگه نمی داره خودش داره پاشو کج میذاره اما باید بگم کسی هم که باعث به انحراف کشیده شدن دیگران میشه جرمش 2 یا چند برابره.
خواهرم حجابت رو حفظ کن تا حضرت زهرا ازت راضی باشه

شما بیماری آقا !!!
به جای نگرانی برای حجاب من برو برای درمان خود ت اقدام کن !!!!
من و خدای خودم و حضرت فاطمه با هم کنار میایم !!!!

tarane پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

میگم مهدی حتما خودش منحرف هست که به این جیزا فکر میکنهحتما تجربه داره وفکر میکنه همه مثل خودشن

ممنونم . تو خودتو ناراحت نکن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد